Sámán Király Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A Sámán Király alapú szerepjáték ahol a kalandozhatsz a sámánok izgalmas világában.
 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés

 

 Szellemvadász

Go down 
SzerzőÜzenet
FaustVlll

FaustVlll


Hozzászólások száma : 50
Join date : 2012. Aug. 07.
Age : 30
Tartózkodási hely : Elizám ölében fekve

Character sheet
Furyoku:
Szellemvadász Left_bar_bleue2/1Szellemvadász Empty_bar_bleue  (2/1)

Szellemvadász Empty
TémanyitásTárgy: Szellemvadász   Szellemvadász Icon_minitimePént. Júl. 12, 2013 2:24 am


Spirit Hunters / Szellemvadászok
(engedélyköteles kaszt)



A szellemvadászok egy ősi kasztba tartoznak, évszázadok óta üldözik a gonosz szellemeket, elzárják őket és erejüket felhasználva vadásznak le további szellemeket. A szellemvadászok születésüktől fogva képesek megérezni a Furyokuval rendelkező egyéneket, és minden szellemvadász születésétől kezdve egy adott szellemvadász ágba születik bele. Többféle harcmodor lett honos a föld különböző pontjain. Több általános ismeret lett kifejlesztve a szellemvadászok között, abból a célból, hogy minél hatékonyabban iktathassanak ki szellemeket, illetve azok sámánjait, irányítóit.

Szellemvadász 20utvle


A hozzászólást FaustVlll összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Júl. 12, 2013 2:51 am-kor.
Vissza az elejére Go down
FaustVlll

FaustVlll


Hozzászólások száma : 50
Join date : 2012. Aug. 07.
Age : 30
Tartózkodási hely : Elizám ölében fekve

Character sheet
Furyoku:
Szellemvadász Left_bar_bleue2/1Szellemvadász Empty_bar_bleue  (2/1)

Szellemvadász Empty
TémanyitásTárgy: Re: Szellemvadász   Szellemvadász Icon_minitimePént. Júl. 12, 2013 2:31 am

Szellemvadász technikák


A szellemvadászokat hat különböző típusba sorolhatják. A típusok meghatározására számtalan módszer létezik ám mindegyik ugyanazt a hat típust adja ki. A szellemvadászok születésüktől fogva e típusok egyikébe születnek és a típushoz megfelelő képességet kell, használjanak. Hat típus határozható meg a szellemvadászon belül, ebből három tartozik az alap típusba. Az alap típus tagjai csakis kizárólag a választott típusra jellemző képességeket tanulhatják továbbá ők használhatják a szellemvadászok általános technikáit, ezek a: Megkötők, Idézők, Bezárók. A típusok leírása a következő. A szellemvadász általános technikákból minden alap típusba tartozó szellemvadász fejenként hármat (3) tanulhat meg, ezeket azonban akármilyen szinten képes megtanulni, ha meg tudja fizetni őket

Általános technikák:
Kaihou / Kieresztés: A szellemvadász a saját Furyokuját kiereszti a körülötte levő térbe és egy szint*1 méteres burkot hoz létre. A burok egy érzékelőként szolgál, amely minden fizikai, vagy szellemi entitást jelez a használónak, ami átlépett a burok határán. A technika használható vak sötétségben, vagy egyéb helyzetekben is, amikor az érzékszervet tompák, vagy nem működnek.

Itsu / Elrejtés: A szellemvadász képessé válik teljesen elrejteni a Furyokuját mások szeme elől. Az elrejtés minden Furyoku központú technikára alkalmazható. Az elrejtett, technikák érzékelhetetlenek olyanok számára akik a szellemvadásszal azonos vagy kisebb szinttel rendelkeznek.

Seimitsu / Elzárás: A szellemvadász képesség válik elzárni a saját Furyokuját ezáltal elrejteni a jelenlétét az ellenfél elől. Továbbá ha kontaktust létesít az ellenfelével és saját Furyokuját vezeti a másikba, akkor az ellenfél képtelenné válik Fuyroku alapú támadásokra (Szellemkontrol, Óriás szellemkontrol stb…) egészen addig ameddig a kontaktus tart.


Joukei / Tisztánlátás: A szellemvadász a Fuyrokuját a szemeibe koncentrálva képesség válik észrevenni, meglátni minden szellemi entitást, furyoku áramlást, és Seimitsu/Elzárás által elrejtett technikát is.


Kei / Erősítés: Furyokut belevezetve a tárgyakba, fegyverekbe a szellemvadász képessé válik megnövelni a tárgyak keménységét, élességét, és ha kellő mennyiségű Furyoku vezet a tárgyba, akkor azzal képessé válik szellemek sebzésére és Furyoku alapú támadások blokkolására.

Felvevési szintek:
Név: Elsőnek felvett technika
Szint: 1
Ár: 3000 ĐĐ
Leírás: A szellemvadász felvehet egyet a listán szereplő általános technikák közül.

Név: Másodiknak felvett technika
Szint: 1
Ár: 6000 ĐĐ
Leírás: A szellemvadász felvehet egy másodikat a listán szereplő általános technikák közül.


Név: Harmadiknak felvett technika
Szint: 1
Ár: 9000 ĐĐ
Leírás: A szellemvadász felvehet egy harmadikat a listán szereplő általános technikák közül.


A hozzászólást FaustVlll összesen 9 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Júl. 12, 2013 3:47 am-kor.
Vissza az elejére Go down
FaustVlll

FaustVlll


Hozzászólások száma : 50
Join date : 2012. Aug. 07.
Age : 30
Tartózkodási hely : Elizám ölében fekve

Character sheet
Furyoku:
Szellemvadász Left_bar_bleue2/1Szellemvadász Empty_bar_bleue  (2/1)

Szellemvadász Empty
TémanyitásTárgy: Re: Szellemvadász   Szellemvadász Icon_minitimePént. Júl. 12, 2013 2:41 am

Szellemvadász Alap típusok:





Sealer / Bezáró: A Bezárók különleges szellemeket használnak arra, hogy elzárjanak, elpusztítsanak, irányítsanak ellenséges lelkeket, vagy embereket. Ezen speciális szellemek gyakorlatilag bábokként szolgálnak, mivel nincsenek érzelmeik, vagy saját gondolataik, pusztán az erejüket használva létrehoznak egy vagy többféle bezáró kört. A bezáró körök létrehozásához legalább két ilyen szellem kell és a szellemek megidézése eleinte lassan történik. Később a tapasztalt Bezárók már szinte egy csettintéssel megidézhetik a szellemeiket. A bezáró körök különleges képességei és a szellemek különleges képességei szellemvadászonként változók, így a játékos, aki Bezáróként kezd, pályázhat maximum két (2) ilyen szellemet és meghatározhatja azok képességét (mindegyik szellem egyetlen képességgel rendelkezik) Minél több szellem vesz részt egy különleges kör létrehozásában annál gyorsabban jön létre az a kör és annál nehezebb lesz megtörni azt. A kezdő két szellem mellé a Bezárók egy bezáró kört is pályázhatnak kezdésnél, amely létrejöttekor annak képességét is részletezniük kell .
pl:
Név: Lángoló kör
Leírás: A bezárókör létrejöttekor lángok csapnak fel a föld alól megsebezve mindent és mindenkit, akivel kapcsolatba kerülnek.


A bezárókör létrejöttével az ellenfél szellemét elzárhatják a médiumtól szint*5 percig, ez alatt a sámán/ Itako / Templar stb…. nem képes szellemkontrolra, sem pedig Furyoku alapú támadásokra. Egyedül a Spirit Unison és Fusion technikák használhatók a bezáró kör ellen, azonban ha a kört létrehozták a Sámán nem képes kommunikálni és egyesülni a szellemével szóval a Fusion/ Unison a kör létrejötte előtt kell, hogy megtörténjen.

Idézési szintek:
Név: Alap idézés
Szint:1
Ár: 1000 ĐĐ
Leírás: A Bezáró kézjelekkel megkísérli megidézni a szellemeit, ez szellemenként 1-1 percet vesz igénybe, ezalatt a Bezáró teljesen védtelen.


Név: Közepes idézés
Szint:5
Ár:10.000 ĐĐ
Leírás: A Bezáró kézjelekkel megkísérli megidézni a szellemeit, ez szellemenként 15 másodpercet vesz igénybe, ez alatt a Bezáró teljesen védtelen.


Név: Mester idézés
Szint:8
Ár:25.000 ĐĐ
Leírás: A Bezáró kézjelekkel megkísérli megidézni a szellemeit, ez szellemenként 3 másodpercet vesz igénybe, ez alatt a Bezáró teljesen védtelen. A Bezáró képessé válik egyszerre két szellem megidézésére is.



Binder / Megkötő: A Megkötők a szellemvadászok azon típusai, akik különleges technikák és varázslatok segítségével pecsételik le az ellenfél szellemét és erejét. A megkötők szellemek nélkül dolgoznak, csupán a saját Furyokujukat és technikáikat bevetve. A megkötő technikák lehetnek önvédelmitől kezdve támadó jellegűig mindenfélék. A lényeg, változatlak minden Megkötőnél. Mégpedig az, hogy mágikus pecséteket használnak, amelyeket a kezükkel írnak a le a levegőbe Furyokut használva. Amint a pecsétet lerajzolták az szinte azonnal kifejti hatását a kiválasztott ellenfél felé.

Felírási szintek:
Név: Kezdő írás
Szint:1
Ár:1000 ĐĐ
Leírás: A Megkötő a saját Furyokujából merítve növeli a mozgási sebességét. A szellemvadász sebessége 25%-kal megnő (futás, támadás, mozgás) és ez alatt ugyanennyivel gyorsabban képes lerajzolni pecséteket és használni azokat.


Név: Haladó írás
Szint:5
Ár:10.000 ĐĐ
Leírás: A Megkötő a saját Furyokujából merítve növeli a mozgási sebességét. A szellemvadász sebessége 50%-kal megnő (futás, támadás, mozgás) és ez alatt ugyanennyivel gyorsabban képes lerajzolni pecséteket és használni azokat.


Név: Mester írás
Szint:8
Ár:25.000 ĐĐ
Leírás: A Megkötő a saját Furyokujából merítve növeli a mozgási sebességét. A szellemvadász sebessége duplájára nő (futás, támadás, mozgás) és ez alatt ugyanennyivel gyorsabban képes lerajzolni pecséteket és használni azokat.


Conjurer / Idéző: A szellemvadászok ezen tagjait tartják a leggyengébbeknek mivel ők fegyvereket és egyéb tárgyakat hoznak létre a saját Furyokujukat felhasználva. Az idézett tárgyak tulajdonságai ugyanolyanok, mint ugyanannak a tárgynak a fizikai megfelelője, pl: egy idézett kard ugyanolyan erős, mint egy normális kovácsolt kard. Az idézők saját technikái fegyverek idézése köré épülnek, melyeket Furyoku által tovább erősíthetnek különleges képességeket adva nekik.


A hozzászólást FaustVlll összesen 7 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Júl. 12, 2013 3:09 am-kor.
Vissza az elejére Go down
FaustVlll

FaustVlll


Hozzászólások száma : 50
Join date : 2012. Aug. 07.
Age : 30
Tartózkodási hely : Elizám ölében fekve

Character sheet
Furyoku:
Szellemvadász Left_bar_bleue2/1Szellemvadász Empty_bar_bleue  (2/1)

Szellemvadász Empty
TémanyitásTárgy: Re: Szellemvadász   Szellemvadász Icon_minitimePént. Júl. 12, 2013 2:49 am

Szellemvadász speciális típusok







A három típus speciális rang a szellemvadászok között.  A legerősebb típusokként vannak számon tartva, ezek a: Manipulátorok, Pusztítók, Erősítők. Ezek a típusok későbbi szinteken megtanulhatják a másik kettő típusra jellemző technikákat is és használhatják a harcban. Fontos tudni, hogy minden szellemvadász, aki már birtokol, legalább kettő speciális rangot prioritási rendet kell, hogy felállítson. Más szóval, ha a kezdő típusa „Pusztító” volt akkor vagy annak a képességeivel képes mesteri szinten bánni és a továbbiakban felvett képességeket csak alap szinten, vagy a kezdő típusát ismeri haladó szinten ugyanúgy, mint a másodiknak, harmadiknak felvett ágát, de akkor a képességei nem lesznek olyan erősek, mintha csak a saját típusára fókuszálna. Ha pedig egy olyan ágat akar kitanulni később, amely nem a vele született típus volt akkor annak mesteri szinten történő elsajátítása szinte kezdő szintűre csökkenti azokat a képességeket, amelyeket eddig birtokolt beleértve a kezdő típusát is.  Más szóval, Pusztítóként kezd valaki, de később Manipulátort akarja, mesteri szinten elsajátítani akkor hiába tudja a Pusztítót a Manipulátor elsajátítása olyan nehéz számára, hogy az alap képessége a Pusztító ereje annyira legyengül, mintha kezdőként használná, de a Manipulátor képességei mesteri szinten vannak. A speciális rangok rendelkeznek a legnagyobb nyers támadó és védekező erővel és potenciállal, azonban e szellemvadászoknak meg kell fontolniuk hogy egy típust, tanulnak mesteri szintig vagy pedig mind hármat közepes szintre fejlesztik és így tovább, ezért is nagy a kockázat, de egy jól kiegyensúlyozott Speciális rangú egyén  elsöprő erőre tehet szert.

Név: Második ág
Szint:5
Ár: 10.000 ĐĐ
Leírás: A szellemvadász képessé válik egy második speciális típus megtanulására és a típusra jellemző képességek kifejlesztésére.


Név: Harmadik ág
Szint:8
Ár: 25.000 ĐĐ
Leírás:  A szellemvadász képessé válik az utolsó speciális típus megtanulására és a típusra jellemző képességek kifejlesztésére.


A három speciális típus:
Manipulator / Manipulátor: A Manipulátorok technikái más vad, szabad szellemek befogására épülnek. A Manipulátor képes elfogni és irányítani egy be fogott szellemet, és a szellem képességei által harcolni, fejlődni. A Manipulátorok kezdéskor egy befogott szellemmel kezdhetnek, melynek képességeit ők határozzák meg. A szellemek megkötésének és irányításának módja szellemvadászonként változó. Egyesen láncokkal, mások kötelekkel és egyéb eszközökkel rángatják a szellemeiket, mint ahogy a bábmesterek szokták a bábjaikat, mások pecsétek segítségével irányítják a szellemeket.

Destroyer / Pusztító: A Pusztítók rendelkeznek a legnagyobb nyers erővel a szellemvadászok között. A különleges képesség, amellyel ezen emberek születnek nem más, minhtogy a Furyokujukat összesűrítve képesek különböző támadó technikák kifejlesztésére pl(tűzgolyók, villámok stb… )Ezen technikák pusztító potenciálja magasabb, mint bármelyik másik típusé. A Pusztító típusú játékos nem rendelkezik semmiféle védelmi képességgel, nyers és száz százalékos támadó és romboló képességekkel rendelkezik mindegyik.

Enhancer / Erősítő: A szellemvadászok között a legkiegyensúlyozottabbak. Mind védelmi mind támadó szempontból kiemelkedőek (támadásból nem annyira, mint egy Pusztító). Az Erősítők a saját Furyokujukat auraként a testük köré vonva képesek megerősíteni a testüket annyira, hogy az akár sokszoros fájdalmat és sérülést is képes legyen elviselni, és ugyanígy a támadásaikat is képesek keményebbé és erősebbé tenni. Az Erősítő típusú szellemvadásznak mindegyik technikája ebből a Furyoku aurából kell, hogy származzon.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Szellemvadász Empty
TémanyitásTárgy: Re: Szellemvadász   Szellemvadász Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Szellemvadász
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Sámán Király Szerepjáték :: Fórum :: Fontos Tudnivalók :: Sámán Típusok-
Ugrás: