Sámán Király Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A Sámán Király alapú szerepjáték ahol a kalandozhatsz a sámánok izgalmas világában.
 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés

 

 A tanács

Go down 
SzerzőÜzenet
Yoh Asakura
Admin
Yoh Asakura


Hozzászólások száma : 40
Join date : 2012. Aug. 07.
Age : 26
Tartózkodási hely : Szék amiben jókat szúnyókálok

Character sheet
Furyoku:
A tanács Left_bar_bleue0/0A tanács Empty_bar_bleue  (0/0)

A tanács Empty
TémanyitásTárgy: A tanács   A tanács Icon_minitimePént. Nov. 09, 2012 12:35 pm

Sámántanács (Új generáció)
Az elmúlt évszázadok sorozatos katasztrófái rossz fényt vetettek a múltbéli sámán tanácsra, akiknek a feladata a rend fenntartása és a lelkek királyának védelme volt és lesz is mindörökké. A legújabb generáció tagjai már magasan képzett és erős egyénekből állnak, akik könnyűszerrel képesek fenntartani a rendet, akár a sámántorna ideje alatt, akár azon kívül is. Az egyéni erő mellett a tanácstagok kétfős csapatokban működnek, habár a tagok egymaguk is elvégezhetnek különböző feladatokat, amelyeket a tanács vezetője bíz rájuk. A jelenlegi tanács a vezetővel együtt 11 főből áll és 5 pár végzi a tanács feladatait pl: harcok felügyelése a torna alatt, invitáció, továbbjutásos küzdelmek stb…) Az öt pár az egység csillaghoz hasonló rendszer ágait testesíti meg, és ezt az öt ágat képviselik egyenként.


Boss core (Vezér mag)

Név: Mitsunari Mester
Kor: 25
Nem:
Kinézet: Hosszú fekte haját hátrafésülve hordja, szeme világoskék és tekintete mindig komoly, egy egyszerű Haori-van rajta amit mindig szorosan megköt, katanája (Rōge) mindig nála van és általában a kezében van tokostul, a Sabato-ját mindig jól meghúzza, nehogy leessen vagy libegjen a lábán. Közepes magasságú és szép nőies testalkatú nő.
Jellem: Határozott egyéniség sosem hezitál, és mindent komolyan vesz, nem szereti, ha a szavába vágnak és azt, sem ha nem rá figyelnek. Korához képest nagyon érett és felelősség teljes nő. Életéről nem sokat tudni csak annyit, hogy jelen volt a legutolsó Hao incidenses tornán. Nem tűri, ha valaki viccet csinál a tanácsból, de ha valaki mégis megtenné, azt a saját kezével intézi el, az összes tanácstag tiszteli és szereti őt, bíznak vezetői képességeiben. Mindennemű humorra érzéketlen és arcáról mindig csak a komolyságot lehet olvasni, állítólag egyszer látták, ahogy a szája felfelé görbül, amikor először találkozott Jaguarával.
Szellem: Amarok a vadász. Amarok az indián hitvilágban a Farkasok istene, aki segíti az embereket a vadászat során, nem sokat tudni róla csak annyit, hogy hihetetlen gyors és erős.
Erő: Hihetetlen gyors, de konkrét támadást még nem látott senki, viszont akármikor megérkezik hatalmas süvítő szelet hallani.
Médium: Valószínűleg katanája Rōge.


A tanács Mitsunari

1. Sylvok branch (Sylvok ág)
Név: Drakkar
Kor:38
Nem: Férfi
Kinézet: Hosszú tüskés hátközépig érő haj amelyet hátrafésülve hord és fekete szemek. Magas izmos testalkatú és az arcát egy tetoválás díszíti. Legtöbbször egy szürkészöld hosszú köpenyben látni, csuklyával a fején.
Jellem: Komoly személyiség, aki mindent alaposan megfontol. Kötelességtudó és igen fanatikus módon viselkedik, ha a feladatáról van szó. Eléggé szószátyár típus, de ha komoly munkára kerül a sor akkor sosem hallani a hangját annyira fókuszál.
Szellem: Hirugiri a viharszellem. Az elemi szellem képessége a viharkeltés, továbbá az alapvető négy elem esszenciáját is birtokolja (Ez egy gyengébb változata az elemi energiának).
Erő: Drakkar képes a szellemével együtt bárhol bármekkora vihart idézni. A vihar típusa a Drakkarnál hordott négy médiumtól függ. Ez a négy médium nem más, mint a nyakán lógó totemek.
- Tűz totem: A megidézett tűzvihar egy kavargó lángokból álló förgeteg.
- Víz totem: A megidézett jégvihar havat és borotvaéles jégszilánkokat tartalmaz.
- Föld totem: A megidézett homokvihar nagyobb köveket és különböző fémszilánkokat tartalmaz.
- Levegő totem: A megidézett vihar szélpengéket és robbanékony elektromos töltéseket tartalmaz.
A totemek alapvető ereje ismert csupán, nem derült még ki hogy milyen egyéni technikákra képes a vihar további manipulálásával.
Médium (ok):Négy darab apró faragott totem, amelyek a nyakán lógnak nyakláncként. A tűz egy gyíkra a Víz egy halra a Föld egy bikára és a Levegő egy sólyomra emlékeztet.


A tanács Monkey_D__Dragon_Colored_by_lordbalda
Név:Melira
Kor:29
Nem:
Kinézet:Fenékig érő hosszú fekete haj, sárgászöld szemek és vékony alkat. Általában hagyományos Indián öltözékekben látni, rengeteg spirituális nyakékkel és dísszel a testén. Kinézete ellenére nagyon nagy fizikai erővel rendelkezik.
Jellem: Bölcs és türelmes nőszemély. Majdnem minden mondata intő vagy tanító jellegű. Sohasem siet semmivel és nem szereti, ha siettetik. Ritkán gurul dühbe, de ha ez bekövetkezik, akkor nem érdemes a 2km-es körzetében tartózkodni.
Szellem:Karasu a holló. Egy ősi állati lélek, aki irányít mindent ami „száll”. Pontosabban minden tárgyat képes irányítani, amely a levegőbe emelkedik akárcsak egy kicsit is.
Erő: Eddig ismert anyagok, amelyeket irányított: füst, por, árnyak. A többi anyag léte illetve a pontosabb technikái mind ismeretlenek.
Médium(ok):A három toll, amelyet a hajába tűzve hord.


A tanács Indian



2. Gaki branch (Gyermek ág)
Név: Maki
Kor: 14
Nem: Férfi
Kinézet: Vállig érő hamuszürke haja és élénkzöld szemei vannak. Vékony alkat, világosbarna bőrrel, aki sötétbarna és szürke ruhákat hord.
Jellem: Türelmetlen és forrófejű. Mindig a saját feje után megy és hajlamos meggondolatlanul cselekedni, amelynek általában az a következménye, hogy a társa húzza ki a csávából. Nagyon szeret körbe-körbe járkálni és az ujját rágni.
Szellem: Sasori a skorpió. A kemikáliákat uraló állati lélek.
Erő: Azt beszélik, hogy képes bármilyen mérgező, maró vagy épp gyógyító kémiai anyagot teremteni és uralni, de néhányan azt rebesgetik, hogy bármilyen biológiai keveréket képes előállítani akarata szerint. Nem sok ismert technikáját látták még.
Médium(ok): A kisujján levő skorpió alakú gyűrű.


A tanács 873502073bd6279a775dcdb
Név: Riku
Kor: 12
Nem:
Kinézet: Apró teremtés, kékesfehér hajjal és mélykék nagy szemekkel megáldva. Nagyon törékeny alkat, de az izomerejét a fürgesége és a mozgékonysága ellensúlyozza. Szinte mindig bekötözött végtagokkal látni és egy óriási tépett köpenyben, amelynek a csuklyája legtöbbször a lány fején van. A bal szemét és arcának bal felét is géz fedi. Titkon szerelmes Makiba, akinek elárulta az igazi okát, amiért bekötözte a végtagjait.
Jellem: Visszahúzódó és szinte midig elpirul, ha valaki hozzászól. Nagyon nyugodt és csendes, nem szeret harcolni, de ha rákényszerítik, akkor a kihívó megemlegeti, hogy alábecsülte őt. Nagyon szeret rajzolni és könyveket olvasni.
Szellem: Gaius a földlovag. Ez az emberi szellem még eddig sosem szólalt meg valahányszor megmutatta magát a többi embernek. De valamiért Riku mindig érti, hogy mit akar a szellem.
Erő: Riku képes szinte mindenféle fémet, fémötvözetet és kőzetet, kristályt teremteni és a kedve szerint formázni illetve irányítani a gyémánt kivételével. Rengeteg fémtárgyat és kőzetet láttak már Riku kezében harc közben, de a gyémántot sosem. A szóbeszéd szerint Gaius bal szeme is gyémántból van és a szellem valamiért utálja ezt a drágakövet.
Médium(ok): Egy gyémántvirág, amelyet fülbevalóként hord.


A tanács Amandacarlotmummymaker


3. Mortal branch (Halandó ág)
Név: Nataniel
Kor: 21
Nem: Férfi
Kinézet: Rövid tüskés sötétkék haj és élénk kék szemek. Nem túl izmos, de vékony testalkat, világos bőrrel. Egy fehér sálat és kék illetve fehér színű kabátban és nadrágban jár.
Jellem: Változékony hangulatú és makacs srác. Indulatos és hirtelen vág bele mindenbe, ami eszébe jut, csakis a saját ötleteit veszi fontolóra és mások véleményére nem ad, kivéve Charlottéra de ezt nem hozza a lány tudtára. Szerelmes Charlotteba és ezt a lány tudja és viszonozza is az érzelmeit. Kettejük kapcsolata már a gyerekkorukba nyúlik vissza.
Szellem: Efreet egy lángoló szárnyakkal és testtel rendelkező Djinn amely erejéről és ravaszságáról híres.
Erő: Ismeretlen, de elvileg tűz alapú képességekkel rendelkezik, továbbá egy egyedi képesség birtokában van, ez a Lovers bond (Szerelmesek köteléke). Ameddig Nataniel és Charlotte egymás közelében van, illetve amikor a másik sérülést szenved, akkor jelentős mennyiségű Furyoku növekedést kapnak.
Médium(ok): Egy régi kopottvörös-fekete lámpás.

A tanács Kaitok

Név: Charlotte
Kor: 19
Nem:
Kinézet: Sötétbarna hátközépig érő hajú és jég kék szemű lány. Tejfehér bőr, nőies alkat és alacsony méret. Fekete passzos nadrág és fehér passzos ing, amely hosszú és nem betűrt.
Jellem: Türelmes és nyugodt alkat. Nem szereti, ha mások irányítják, de sokszor hagyja, hogy ez megtörténjen. Szerelmes Natebe aki viszonozza érzéseit.
Szellem: Dullahan egy árnyakból álló fejnélküli lovas, amelyet a halál hírnökeként is ismernek.
Erő: Amit eddig láttak Charlottetól technika, az mind árnyék központú volt. Elméletileg képes nagyon kemény dolgokat is átvágni az árnyaival illetve lélekkontrollt megszüntetni az ellenség és a szelleme között, továbbá egy egyedi képesség birtokában van, ez a Lovers bond (Szerelmesek köteléke). Ameddig Nataniel és Charlotte egymás közelében van, illetve amikor a másik sérülést szenved, akkor jelentős mennyiségű Furyoku növekedést kapnak.
Médium(ok): Egy kisebb láncon lógó tömjéntartó edény.


A tanács Animegirlwithblackhaira


4. Destruction branch (Pusztító ág)
Név: Amigiri
Kor: 41
Nem: Férfi
Kinézet: Bordó tüskés haj és sötét szemek, melyek egyikét folyamatosan csukva tartja, nem tudni miért. Középkorú férfi, nem túl magas kissé pocakos, de nem kövér testalkattal rendelkezik. Egy magasított gallérral rendelkező felsőt hord és egy bőszáru nadrágot.
Jellem: A tipikus házsártos fajta, neki semmi sem jó és sosem elégedett. Igazi harci veteránnak számít, és nagyon veszélyes tud lenni, ha beindul. Folymatosan morog, de ritkán lehet kivenni, hogy mi miatt.
Szellem: Phalanx a robbanó démon. Ez az emberi szellem valaha egy nagyon hírhedt pyrotechnikus volt, aki a halál után még több hatalomra tett szert.
Erő: Az ő és társa ereje a legismertebb az összes tanácstag közül. Amigiri ereje a szellemével kreált robbanásokban rejlik. A több tíz méteres robbanástól, a néhány centiméteres koncentrált erejű robbanásig szinte mindenre képes. A valódi pusztító ereje még eddig ismeretlen. Öt technikát mutatott meg eddig a világnak:
-Mine Barrage (Aknazár): Egy pusztítóerejű aknamezőt telepít tetszőleges sűrűséggel és tetszőleges sugarú körben az ellenfél alá, a robbanás koncentrált és oszloposan robban fel minden akna.
-Alpha Detonation (Alfa Robbanás): Összesűríti a levegőt az általa kiszemelt pontot és pár másodperc múlva azon a ponton egy óriási robbanás keletkezik.
-Collateral Damage (Járulékos veszteség): Egy hatalmas bombát idéz meg amelyet az ellenség felé hajítva felrobbant és a bombából kizáporozó szikra és törmelék találja el az ellenséget.
-Bomb Shell (Bomba héj): Apró szemmel alig látható bombákat teremt maga körül amelyek nekimennek bármilyen fenyegető dolognak és felrobbantják, hogy megvédjék Amigiri testét.
Bomb Fist (Bomba ököl): Amigiri öklein apró bombák teremnek amelyek érintésre robbannak, ám azt nem sebzik aki viseli őket.
Médium(ok): Egy acél boxer


A tanács Amagiri
Név: Katsutaka
Kor: 37
Nem:
Kinézet: Szőkésbarna vállig érő haj melyet egyedi frizurában hord, liláskék szemek és világosbarna bőrszín. Rendkívül nőies testalkatú, közepes testmagasságú edzett nő.
Jellem: Könnyedén fel lehet idegesíteni és olyankor egy jól irányzott ütéssel megoldja a dolgokat. Nagyon kényes a rend terén és mindent szeret a helyén látni. Ő a másik harci veterán, aki már több mint 20 éve fejleszti a képességeit. Általában komor és rideg nőszemély, amikor éppen nincs senki, aki felmerné idegesíteni.
Szellem: Malus, egy emberi szellem az ókori időkből. A történelemben csak a valaha élt legerősebb ember legendájaként él tovább.
Erő: Emberfeletti erő és stabilitás. Az emberek azt mondják, hogy még egy meteor sem lenne képes elmozdítani a helyéről ezt a nőt. A technikái elsősorban fizikai típusúak, amely nem a szellemkontrol megszüntetésére épül, hanem arra hogy az ellenfélnek minél hamarabb összetörje minden porcikáját. Három technikája ismert eddig:
-Bone collapse (Csont összeesés): Hatalmas erővel lesújt az áldozatára, és ha az elég bolond hogy ne kerülje ki akkor az ütés helyén minden csontja eltörik.
-Pressure pounch (Nyomásütés): Amikor ezt a technikát alkalmazza, előtte mindig egy 5 másodperces koncentrációt végez. Ezután a rúgásai és ütései, illetve minden karlendítése akkor lökéshullámot idéz hogy sziklákat de még épületesek is képes több méteres távolságból bezúzni, anélkül hogy hozzájuk érne.
-Shotgun strike (Shotgun csapás): Katsutaka megragad bármilyen kezébe kerülő aprócska tárgyat pl: kavics, csavar stb… és az ellenség felé pöcköli/dobja. Az elrepülő tárgy miután célba ér egyszerűen lepattan az ellenségről mintha semmi sem történne, majd pár másodperc elteltével hatalmas koncentrált lökéshullámok csapódnak a semmiből az ellenség testébe, mintha több tucatszor megütnék egy időben.
Médium(ok): Egy-egy karomgyűrű, amelyek a gyűrűsujjain találhatóak


A tanács 148p1308046733537


5. Infinite branch (Végtelen ág)
Név: Chaser
Kor: Ismeretlen
Nem: Férfi
Kinézet: Vörösesbarna szakadt, csuklyás köpeny, alatta szürke felső és nadrág, illetve egy fehér maszk, fehér kesztyűk és két fül (nem tudjuk igaziak-e)
Jellem: Azt mondják, hogy csak a társához és a vezetőhöz beszélt eddig, mindenki mással némán viselkedik, és csak hallgat, mint a sír. Ők ketten a legrejtélyesebb páros az egész tanácsban, néhány ember azt mondja, hogy ők a legerősebbek a vezető után.
Szellem: Ismeretlen, sosem láttuk
Erő: Ismeretlen
Médium(ok): Még nem láttak nála egy tárgyat, sem ami médiumra emlékeztetne.


A tanács Normalchaserjohn0
Név: Jaguara V.
Kor: Mindig mást mond, mikor megkérdezik.
Nem:
Kinézet: Egy macskaszerű jelmezben van, amely drapp színű és a karjai nagyra vannak méretezve amelyekből karmokat tud elő és visszahúzni. A haját két hosszú copfban hordja, továbbá egy rövid szoknyát visel így a lába szinte teljesen fedetlen a rövidszárú csizmát leszámítva. Egy hosszú fehérvégű fekete farok látható a jelmezben, amelyet lóbál (nem tudjuk igazi-e) és a jelmezre varrott fülek. Legvégül egy maszk takarja az arcát, ami inkább hasonlít egy képernyőre, mivel folyamatosan egy horrorisztikus vigyort mutat, fehér szájjal és piros szemekkel, de látták már hogy ez az arc egy pillanat alatt átvált mást kifejező arcokká mintha egy robot arca lenne. Ezt a maszkot néha igazgatja is innen tudjuk, hogy ez nem az igazi „arca”.
Jellem: Mindig kacag a maszk alatt, nagyon magas hangon és gyerekesen beszél, mint aki vagy őrült, vagy pedig tényleg gyerek ám a teste ezt nem igazolja, ugyanis eléggé csinos nőies alkattal rendelkezik. Nagyon sokat hazudik, de főleg csak ugratás céljából. Folyton Chasert ölelgeti és legtöbbször a nyakába vagy a vállára ugrik, hogy lovagoljon rajta. A sok beszéd ellenére a száj rész a maszkon sosem mozdul mintha egy odafagyott kép lenne. Nagyon hiperaktív lány aki csak az ösztöneinek él, az egyik pillanatban ugrál aztán hirtelen már alszik is és később pedig egy szempillantás alatt felpattan hogy egyen valamit.
Szellem: Ismeretlen
Erő: A mások agyára menésén kívül Ismeretlen
Médium(ok): Ismeretlen, de gyanús hogy a karmait használja médiumnak.


A tanács Taokakablazbluectportra
Vissza az elejére Go down
https://samankiralyszj.hungarianforum.com
 
A tanács
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Sámán Király Szerepjáték :: Nyilvántartás :: NJK Adattár-
Ugrás: